Mitsubishi Lancer Evo X..., ...sve o X-oj inacici...

« Older   Newer »
  Share  
vuk#1
view post Posted on 16/11/2007, 23:05




a i micek je tu :o:


image

:woot:

image

image


image


image

i? :B):
 
Top
aston
view post Posted on 18/11/2007, 12:24




e to je bolid,bas san cita cera test,japanske inacice,ceka se europska

micu je bas pogođen,lip jeee!!!!!!!!
 
Top
MAHNE
view post Posted on 18/11/2007, 12:26




Mozemo otvoriti poseban topic o mitsubishi lanceru evo 10 i raspisati se o njemu sve u 16!!!Slike,snimke,ma sve... ako je netko od volje nek otvori slobodno!
 
Top
RS_172
view post Posted on 18/11/2007, 15:59




QUOTE (MAHNE @ 18/11/2007, 12:26)
Mozemo otvoriti poseban topic o mitsubishi lanceru evo 10 i raspisati se o njemu sve u 16!!!Slike,snimke,ma sve... ako je netko od volje nek otvori slobodno!

Otvoreno, svi sretni... :rolleyes:
 
Top
BALEV
view post Posted on 18/11/2007, 18:05




Neznam zasto ali nisam ljubitelj mitsubishi lancera ali moram reci da Evo X izgleda puno, pono bolje od nove Impreze.. od unutrasnjosti do vanjskog izgleda.. (naravno pisem o cestovnim verzijama)
 
Top
MAHNE
view post Posted on 18/11/2007, 18:47




Citao sam da su japanci vec testirali verziju n4 upravo na WRC reliju u Japanu.Novi evo 10 je sretno zavrsio cijeli reli u ulozi predvozaca a tko sa nasao za volanom, nemam pojma.Uglavnom rezultati testnog natjecanja bili su vise nego pozitivni.Brojke i vremena ne znam ali znalci govore da je projek uspijesan.Jest da mi je prvi impakt sa novom 10etkom bio "down" ali poceo mi se svidjati.Malo me podsjeca na volvo...Impreza mi se i sto tako svidja.Nema sta,bit ce i dalje borbe izmedju ove dvije marke...

... valjda je to,to...

nije losa boja ali mora biti bijeli...

image

Kako je lijepo vidjeti zavjesice...

Dobro,dobro,ne moraju se svi sloziti da ih je lijepo vidjeti ali meni je to tako, pogodjeno... ;)

image

Mali kotaci mozda znace setup za makadam...

image

Prosirenja su uvijek tu...

image
 
Top
MAHNE
view post Posted on 13/12/2007, 10:28




Bologna motorshow 2007 :shifty:


image



 
Top
RS_172
view post Posted on 14/12/2007, 19:01




Kako mozes na Motorshow-u izloziti crnog Lancera... ma pokazi mi bijelog ili crvenog... :(
 
Top
MAHNE
view post Posted on 29/12/2007, 10:18




image

La Mitsubishi Lancer EVO X gruppo N è dunque la nuova frontiera tecnica ed agonistica per TOP RUN RACING, la squadra guarda alla vettura con particolare attenzione anche perché rappresenta un evoluzione del modello EVO IX, il quale ha dato grandi soddisfazioni in campo sia nazionale che internazionale.

La nuova arma per i rally di Mitsubishi ha caratteristiche spiccate da corsa, come il motore interamente in alluminio, più leggero di 12 Kg rispetto ai precedenti e l'acceleratore elettronico. Di notevole importanza anche il doppio variatore di fase, sia per lo scarico che per l'aspirazione e spicca anche la nuova distribuzione dei pesi molto simile alla filosofia propria delle vetture World Rally Car.

Al termine dell'allestimento della nuova vettura, TOP RUN RACING inizierà i test di sviluppo entro la prima metà del mese di gennaio prossimo per averla pronta in coincidenza con l'omologazione FIA, prevista per il mese di aprile.


MITSUBISHI LANCER EVO X – TOP RUN
caratteristiche tecniche

Motore
Tipo 4B11 Mivec
interamente in alluminio,
4 cilindri in linea di 1998 cc, anteriore trasversale,
sovralimentato con turbina Mitsubishi,
doppio variatore di fase, acceleratore elettronico
Alesaggio x Corsa
86 x 86 mm
Potenza massima
290 Cv a 4000 giri
Coppia
42 Kgm a 3500 giri
Rapporto di compressione
9,0:1
Trasmissione
cambio 5 marce
a innesti frontali, ripartitore
di coppia centrale a controllo
elettronico, differenziali
anteriore e posteriore,
autobloccanti meccanici
Sospensioni
anteriori a schema
McPherson, con molle elicoidali
coassiali agli ammortizzatori
Ohlins;
posteriori tipo multilink
con molle elicoidali coassiali
agli ammortizzatori Ohlins,
barra stabilizzatrice ant. e post.
Freni
a disco autoventilanti Brembo con campana flottante;
anteriori con pinze a 4 pompanti
posteriori a 2 pompanti
freno a mano idraulico
Dimensioni
lunghezza 4495 mm;
larghezza 1810 mm;
passo 2650 mm;
Ruote: 245/40-18" da asfalto;
cerchi 18" (asfalto) e 15" (terra)
 
Top
giavanini
view post Posted on 4/1/2008, 15:03




evo kratki testić, šteta šta su jurili polako https://www.youtube.com/watch?v=UdsPAsLzsfU&feature=user
 
Top
10 replies since 16/11/2007, 23:05   178 views
  Share