Limksi kanal 2007, ...zavrsnica prvenstva...

« Older   Newer »
  Share  
MAHNE
view post Posted on 13/10/2007, 19:49




...dolazimo...

image

...organizator je marljivo postavio betonske blokove uzduz staze...

image

... prvi zavoj poslije starta isto tako zasticen ...

image

...Fiumani stigli...

image
 
Top
RS_172
view post Posted on 13/10/2007, 19:51




CITAZIONE (MAHNE @ 13/10/2007, 20:49)
...Fiumani stigli...

image

Urka, kolektivno... :B):
 
Top
MAHNE
view post Posted on 13/10/2007, 20:39




Pripreme za pocetak tehnickog pregleda i ujedno mjesto starta sutrasnje utrke,nevjerojatno,tik uz more...

image

... glavni i odgovorni... Edi Milokanovic,gazda,domacin(u sredini),Mato Sebalj,direktor utrke(desno) i molim nekog da mi obznani ime i prezime treće osobe jer nije fer od mene sto to ne znam...Brzi,upomoc!!!

image

...legenda - Rajko Vlah...

image

...i njegova konkurencija...

image

...jos jedna legenda - Branko Krstulović, teg je stigao...

image

...ISTRA RACING TEAM auto klub PAZIN na okupu ili skoro...

image

...nas Dancy...

image

...MPI RACING by Darko Peljhan...

image

...spreman za "sve ili nista" ...

image

...

image

... honda mladog Sase Radola nestrpljivo ceka poziv na start...

image


... Dimitrijevicev auto nismo vidjeli ali smo zato vidjeli i snimili njegovog bivseg clia s kojim sutra nastupa Maksuti u ulozi predvozaca...


image


... i Cvetko je tu...

image

Buzecani...

image

Dujko Grcic i njegova KRALJICA...

image

...za danas jos Cerneha iz daleka,ostatak sutra...

image
 
Top
RS_172
view post Posted on 13/10/2007, 20:39




image

Ajde da ti malo pokvarim topic sa totalno nevaznim pitanjem, ali... jel ovo na slici Cup spojler??? :blink:

image

U Skradinu ga nije bilo ^_^ ... ali je zato Prek "suvisan" na ovoj slici...

Ipak sad vidim da je u Dugopolju vec imao Cup dodatak...

image
 
Top
MAHNE
view post Posted on 14/10/2007, 21:37




Cup dodatak sigurno ide uz novi J DODATAK i uz novi pravilnik zbog nove homologacije ali najbolje ce nam to objasniti IP!Tek smo stigli kuci,umorni i iscrpljeni,nismo objavili clanak i rezultate na stranici a i slike sa utrke ce biti on line tek sutra.Evo jos slika sa tehnickog pregleda...

cosworth Sinise Krainca nije izdrzao posljednji napor sezone...

image

...Dancy isto tako nije priveo utrku kraju zbog kvara... :(

image


...prvi put vidjeno na "hrvatskim brdima"...

image



...nostalgija...

image

...automobili,more,razonoda...

image

Donald Milokanovic vozi ovog lijepog,ljutog abartha...

image

Slike sa utrke ce postaviti Goran koji je uslikao i ostatke Hitrecove felicie.
 
Top
jan69
view post Posted on 14/10/2007, 22:48




Super fotkice, šteta za Krainca i Šaškina. A bijaše i jedna lijepa i brza škoda....
 
Top
RS_172
view post Posted on 15/10/2007, 10:02




Lica sa utrke....

image

Edi u "pregovorima" nakon Hitrecovog izlijetanja...

image

Sami su se prozvali "propalim vozacima" :D

image

...i jos...

image

Dado, svaka cast... do 16h izdrzao sa jednom jabukom... :D

image

Donald stize u pomoc i pretvara se od vozaca u redara...

image
 
Top
RS_172
view post Posted on 15/10/2007, 10:13




Krenimo sa aktivnim slikama, redom... krovirana Felicija...

image

image

image

image

...mjesto izlijetanja... vidi se i kameni zid koji je pomogao zaustavljanju letece Felicije...

image
 
Top
RS_172
view post Posted on 15/10/2007, 10:24




...Krstuloviceva Vectra i ne voli bas ovaj dio staze ali uz "tocne" putanje...

image

..."na mostu"...

image

image

...Dinove putanje su bile bez greske, skroz "fluidne"... no nije bilo dovoljno da bi se plasirao ispred Radolinog CTR-a...

image

...jedan Swift :rolleyes:

image

...Saskin... i dalje sreca nije na njegovoj strani...

image

..."la regina"...

image
 
Top
RS_172
view post Posted on 15/10/2007, 10:32




...jos par slika...

image

image

image

image

image

image

...Muha kao predvozac u "posudenom" W...

image

image

...Kopajtic "reze"...

image

...na limit...

image

Ostale slike mozete pogledato ODVJE
 
Top
MAHNE
view post Posted on 15/10/2007, 11:53




Svaka ti cast na ulozenom trudu tokom slikanja i posebna zahvala nasem prijatelju VUKu zbog "uslugice birokratske naravi"...
Lijepe slike ali nedostaje jedna...zasto nisi uploadirao sliku sa zastavama?

Evo je... nas GAZDA rs_172

image
 
Top
brzi
view post Posted on 15/10/2007, 13:24




... glavni i odgovorni... Edi Milokanovic,gazda,domacin(u sredini),Mato Sebalj,direktor utrke(desno) i molim nekog da mi obznani ime i prezime treće osobe jer nije fer od mene sto to ne znam...Brzi,upomoc!!!




------nikad vidio covijeka, al sam se raspitao.....
- Josip Šimek. Pomoćnik direktora i voditelj osiguranja.

inače izgleda da je član delte iz zg., bio je direktor malačke i skradina.

--inače, najbolja je rubrika "propali vozači" :woot: :lol: :D ;) :rolleyes:
 
Top
RS_172
view post Posted on 15/10/2007, 13:44




CITAZIONE (MAHNE @ 15/10/2007, 12:53)
Svaka ti cast na ulozenom trudu tokom slikanja i posebna zahvala nasem prijatelju VUKu zbog "uslugice birokratske naravi"...
Lijepe slike ali nedostaje jedna...zasto nisi uploadirao sliku sa zastavama?

Evo je... nas GAZDA rs_172

(IMG:http://img81.imageshack.us/img81/9512/goranbandierebm4.jpg)

E nisam stavio tu sliku jer ce sada Dado dobiti image jer mi je dopustio da masem zastavama dok se Dino dizao... zezam se naravno, uostalom svi znaju da navijam RS -_-

Evo jedna slika samo za M.J.-a uz poruku... UCLANI SE VEC JEDNOM :D

image

@ brzi, nadao sam se da cemo se sresti na Limu... reci istinu, izbjegavao si na ha?! :D ;)

I poseban pozdrav i pohvala idu poznatom "PREDSJEDNIKU GALAKSIJE" - Vuku ^_^
 
Top
ip00
view post Posted on 15/10/2007, 16:21




Da objasnim krovni spojler. Pred Skradin smo mijenjali homologaciju, sa obicne smo presli na Ragnotti. Ranije smo mislili da se to ne moze, a tehnicari iz saveza nam bas nisu konkretno i sa sigurnoscu znali reci da li smijemo ili ne pa smo do tada vozili po staroj. Kad je Dimitrijevic razbio auto na Lovcenu i kupio bijelog iz Zadra pitali smo se po kojoj ce homologaciji voziti. Naime taj auto je dosao iz Slovenije i vozio je po Ragnotti homologaciji i tamo i tu (onoliko koliko je vozio) iako broj sasije nije od Ragnotti-a, kao niti na nasem Cliu. Ispostavilo se da se vani vise niti ne vozi po ovoj homologaciji i slovenski tehnicari su nam se jako cudili. Napomenuli su nam i da su utezi u grupi N zabranjeni i da im nije jasno tko nam ih je dopustio i zapecatio. Nakon tih konzultacija doslo je odobrenje od saveza da mozemo mijenjati homologaciju i to smo ucinili. Uzeti van, rezervna guma van, zadnji brisac i motor van...i dosli smo na 985 kg. Jos uvijek 50 vise od minimalne dopustene.

No Robija je brinulo sto taj zadnji spojler nije isti kao na slici u homologaciji, pa ga je nakon prigovora na instrument tablu odlucio naruciti za svaki slucaj. Sad je u Limskom cak i antenu zasarafio na krov da Dimitrijevic ne bi slucajno pronasao niti jedan bezvezni razlog za prigovor.

Napisat cu kasnije dojmove sa utrke u Limu jer sad moram ic nesto napravit.
 
Top
ip00
view post Posted on 15/10/2007, 23:28




Sto reci o stazi, dobar dio vas ju poznaje. Brza je i nije previse komplicirana, lako ju je zapamtiti. Uglavnom, treba imat muda, proletit ju sto brze i nikako ne grijesiti. Bili smo u dva navrata uciti stazu u tjednu prije utrke.

Dosli smo u Lim svjesni da je to jos jedna staza na kojoj ce Honda biti strasno brza, a pribojavali smo se i Dimitrijevica jer smo znali da ce voziti koliko god bude islo da bi dosao do druge titule. Sasa je bio u najboljoj poziciji u prvenstvu 5.5 bodova ispred Dina i 9 bodova ispred Dimitrijevica. Dino je mogao do titule jedino u slucaju da je Radola zavrsio treci ili losiji, isto kao i Dimitrijevic. No znate kako je, nema predaje dok god postoji sansa, a sezona je pokazala da je sve moguce. Jos jedna stavka kojom smo se zabavljali, pouceni Skradinom, bila je i ideja da bi Dimitrijevic mogao pokusati do titule stici i prigovorom, pa smo za Clia nabavili cup krovni spojler, zasarafili antenu na krov i dosli na utrku potpuno mirni.

To je sve bilo prije. U Lim smo dosli u subotu i cijeli dan potrosili uglavnom na setkanje i pricanje...navecer malo do Rovinja i to je bilo to. Cijeli program je bio predviden za nedjelju, sto u biti nije neka sjajna varijanta i HAKS ju prema pravilniku prihvaca jedino u posebnim slucajevima na molbu organizatora. Sad, mozda je netko trebao razmisliti i o tome da zadnja utrka sezone ne bi bas trebala biti poseban slucaj, jer je obicno puno toga u igri, ali eto, nije.

Sve je krenulo naopako odmah od pocetka u svim smjerovima. Start prvog treninga kasnio je jedan cijeli sat, organizator je u panici ukrcavao ograde na kamion i razvozio ih po stazi...kad se to rijesilo krenuli smo na start prvog treninga.

U predstartu smo se cudili osobi koja je sastavljala startnu listu, jer nismo vidjeli, kao sto smo to navikli tokom sezone, Dejana, Dina i Sasu jednog iza drugog, vec su ispred Dina stavili jednog Focusa, a ispred Sase starog Clia Williams. Decki iz Brzine.net mogu iz prve ruke potvrditi da sastavljanje startne liste nije laka stvar, da treba razmisliti malo o tome svemu i odrediti nekoliko kriterija prema kojima ce se lista sastaviti. Da li je to trenuti poredak u prvenstvu ili poredak iz proslogodisnjeg prvenstva + doza vlastite inicijative i inteligencije? Vjerojatno tako nesto. Mozda nije bilo pametno vozace koji nisu nastupili ove sezone na niti jednoj utrci PH staviti izmedu trojice koji se bore za titulu. Ma u biti zasto okolisam, mislim da je to bilo iznimno glup potez, a moju tvrdnju cu potkrijepiti u nastavku.

Dakle Dino je startao prvi trening iza Focusa (Zoran Novačić) koji je rastresao prvu sikanu i Dina su zaustavili na stazi, cekao je dvadeset minuta i potom su ga pustili prema cilju. Prvu sikanu nisu jos vratili na mjesto u trenutku kada je on prosao. Tokom tih dvadeset minuta koje je on cekao, ja sa pristupio gospodinu Mati Šabalju, direktoru utrke i upitao ako postoji mogucnost da se Dina vrati na start posto ce se dugo cekati. Svjestan sam da to nije prema pravilima i da se ponavljanje treninga ne treba dopustiti i uglavnom se ne dopusta, ali rekao sam sam sebi da me nista ne kosta pitati. Sve sto sam na kraju dobio je iznenadujuce otresita reakcija, odnosno izljev nervoze. To je bio prvi.
Trening se nastavio Dino nije vidio prvu sikanu i nije uspio uhvatiti nekakvu realnu brzinu za gornji dio staze. No dobro jos je bio jedan trening pred nama. Nedugo nakon sto je Dino prosao ciljem izletio je Hitrec. Zaista jako razbio automobil i trening je prekinut. Policija ja zatvorila stazu, zatrazila dodatno osiguranje i prijetila prekidom utrke. Dvadesetak vozaca koji su dosli do cilja vraceni su u park vozaca, a oni koji nisu jos startali cekali su u koloni. To je sve skupa trajalo nekoliko sati i kada je stvar rjesena uslijedio je hladan tus. Ziri je odlucio da prvi trening startaju oni koji nisu, te da se drugi trening otkazuje i odmah slijedi utrka!!

U tom trenutku mi je tisucu stvari proletilo po glavi, a osjecaj koji najbolje moze opisati moje stanje bi bio: Toalna panika! Dino je izgubio prvi trening, nema drugog nego odmah vozi utrku, sto uciniti?! Pitaj ovog, pitaj onog, spremi auto, smiri Dina, pokusaj ponovno objasniti gdinu. Sebalju o cemu se radi. Kako cemo se boriti za prvenstvo bez treninga? Nakon pocetne frke malo stanes na loptu i razmislis sto uciniti. Krenuo sam zamoliti da se Dina pusti poslije zadnjeg vozila da odvozi taj jedan jedini trening. Dvije minute duzi prvi trening ne bi trebao biti veliki problem. Gdin. Sebalj nije pokazao interesa saslusati u cemu je problem, ekipa je na savjet vodstva kluba napisala, pismenu zamolbu da se no sve je zavrsilo neslavno. Zamobla je ostala u djepu neprocitana i neodgovorena, a kamoli potpisana od strane onoga kome je upucena.

Dimitrijevic je u meduvremenu spustio Clia sa vucne i odustao u daljnjem natjecanju. Motor je prodimio, razlozi meni nepoznati.

Pripremili smo se za utrku, trudili se sakriti razocaranje od vec jako razocaranog Dina, ali nije nam to bas islo. Na moje bodrenje u predstartu Dino je odgovorio da ne moze, da ne zna kako ce. Zbog novih diskova i plocica na prvom treningu nije smio jako kociti na prvom laktu, potom su ga zaustavili i nije vidio kako je postavljena prva sikana. "Ne znam koliko brzo mogu ici i gdje trebam kociti, Dimitrijevic je odustao, prvenstvo je gotovo. Idem.". Nakon toga je startao, rezultat vam je poznat.

Ostatak dana je prosao bezveze, pomalo smo svi bili ravnodusni. Drugu utrku je Dino malo popravio vrijeme, a gospodin Sebalj je opet pokazao koliko se ne trudi saslusati i izaci u susret vozacima. Sasa je na startu utrke zatrazio minutu razmaka izmedu njega i Clia Williams koji je startao ispred njega, no gdin. Sebalj ga je odbio jer "nema vremena". Sasa je sustigao Clia na stazi, ne znam koliko je srece trebalo da se to dogodi bas na mjestu na kojem ga je uspio i preteci...ali vjerojatno jako puno. Ja vam nemogu reci kakav je to osjecaj, ali prema onom sto je sasa rekao prilicno zastrasujuce.

Tako je sezona brda zavrsila jednom utrkom na kojoj je sve bilo naopako, a za sve je kriva organizacija i vodstvo utrke. Rasulo.

Ja vjerujem da niti u drukcijim uvjetima rezultat ne bi bio puno drugaciji. Sasa izvrsno vozi i Honda je odlicno pripremljena. Izborio se za titulu koju je osvojio i ima moje cestitke. Bravo Sasa!
No svejedno sam htio vidjeti malo borbe, koja je izostala.

Moja zelja je da slijedece sezone medu vodstvom utrka vise ne bude ljudi koji ne zele saslusati i pomoci vozacima. Svjestan sam da se pred njih postavljaju svakve stvari i da nije moguce svih zadovoljiti, ali potpuna nezainteresiranost i nedostatak volje za pomoci je na izvanrednoj razini. Sve se riesava vikom. Nisu li oni tu ipak zbog vozaca? Izgleda da ne.








 
Top
28 replies since 13/10/2007, 19:49   552 views
  Share