| Sto reci o stazi, dobar dio vas ju poznaje. Brza je i nije previse komplicirana, lako ju je zapamtiti. Uglavnom, treba imat muda, proletit ju sto brze i nikako ne grijesiti. Bili smo u dva navrata uciti stazu u tjednu prije utrke.
Dosli smo u Lim svjesni da je to jos jedna staza na kojoj ce Honda biti strasno brza, a pribojavali smo se i Dimitrijevica jer smo znali da ce voziti koliko god bude islo da bi dosao do druge titule. Sasa je bio u najboljoj poziciji u prvenstvu 5.5 bodova ispred Dina i 9 bodova ispred Dimitrijevica. Dino je mogao do titule jedino u slucaju da je Radola zavrsio treci ili losiji, isto kao i Dimitrijevic. No znate kako je, nema predaje dok god postoji sansa, a sezona je pokazala da je sve moguce. Jos jedna stavka kojom smo se zabavljali, pouceni Skradinom, bila je i ideja da bi Dimitrijevic mogao pokusati do titule stici i prigovorom, pa smo za Clia nabavili cup krovni spojler, zasarafili antenu na krov i dosli na utrku potpuno mirni.
To je sve bilo prije. U Lim smo dosli u subotu i cijeli dan potrosili uglavnom na setkanje i pricanje...navecer malo do Rovinja i to je bilo to. Cijeli program je bio predviden za nedjelju, sto u biti nije neka sjajna varijanta i HAKS ju prema pravilniku prihvaca jedino u posebnim slucajevima na molbu organizatora. Sad, mozda je netko trebao razmisliti i o tome da zadnja utrka sezone ne bi bas trebala biti poseban slucaj, jer je obicno puno toga u igri, ali eto, nije.
Sve je krenulo naopako odmah od pocetka u svim smjerovima. Start prvog treninga kasnio je jedan cijeli sat, organizator je u panici ukrcavao ograde na kamion i razvozio ih po stazi...kad se to rijesilo krenuli smo na start prvog treninga.
U predstartu smo se cudili osobi koja je sastavljala startnu listu, jer nismo vidjeli, kao sto smo to navikli tokom sezone, Dejana, Dina i Sasu jednog iza drugog, vec su ispred Dina stavili jednog Focusa, a ispred Sase starog Clia Williams. Decki iz Brzine.net mogu iz prve ruke potvrditi da sastavljanje startne liste nije laka stvar, da treba razmisliti malo o tome svemu i odrediti nekoliko kriterija prema kojima ce se lista sastaviti. Da li je to trenuti poredak u prvenstvu ili poredak iz proslogodisnjeg prvenstva + doza vlastite inicijative i inteligencije? Vjerojatno tako nesto. Mozda nije bilo pametno vozace koji nisu nastupili ove sezone na niti jednoj utrci PH staviti izmedu trojice koji se bore za titulu. Ma u biti zasto okolisam, mislim da je to bilo iznimno glup potez, a moju tvrdnju cu potkrijepiti u nastavku.
Dakle Dino je startao prvi trening iza Focusa (Zoran Novačić) koji je rastresao prvu sikanu i Dina su zaustavili na stazi, cekao je dvadeset minuta i potom su ga pustili prema cilju. Prvu sikanu nisu jos vratili na mjesto u trenutku kada je on prosao. Tokom tih dvadeset minuta koje je on cekao, ja sa pristupio gospodinu Mati Šabalju, direktoru utrke i upitao ako postoji mogucnost da se Dina vrati na start posto ce se dugo cekati. Svjestan sam da to nije prema pravilima i da se ponavljanje treninga ne treba dopustiti i uglavnom se ne dopusta, ali rekao sam sam sebi da me nista ne kosta pitati. Sve sto sam na kraju dobio je iznenadujuce otresita reakcija, odnosno izljev nervoze. To je bio prvi. Trening se nastavio Dino nije vidio prvu sikanu i nije uspio uhvatiti nekakvu realnu brzinu za gornji dio staze. No dobro jos je bio jedan trening pred nama. Nedugo nakon sto je Dino prosao ciljem izletio je Hitrec. Zaista jako razbio automobil i trening je prekinut. Policija ja zatvorila stazu, zatrazila dodatno osiguranje i prijetila prekidom utrke. Dvadesetak vozaca koji su dosli do cilja vraceni su u park vozaca, a oni koji nisu jos startali cekali su u koloni. To je sve skupa trajalo nekoliko sati i kada je stvar rjesena uslijedio je hladan tus. Ziri je odlucio da prvi trening startaju oni koji nisu, te da se drugi trening otkazuje i odmah slijedi utrka!!
U tom trenutku mi je tisucu stvari proletilo po glavi, a osjecaj koji najbolje moze opisati moje stanje bi bio: Toalna panika! Dino je izgubio prvi trening, nema drugog nego odmah vozi utrku, sto uciniti?! Pitaj ovog, pitaj onog, spremi auto, smiri Dina, pokusaj ponovno objasniti gdinu. Sebalju o cemu se radi. Kako cemo se boriti za prvenstvo bez treninga? Nakon pocetne frke malo stanes na loptu i razmislis sto uciniti. Krenuo sam zamoliti da se Dina pusti poslije zadnjeg vozila da odvozi taj jedan jedini trening. Dvije minute duzi prvi trening ne bi trebao biti veliki problem. Gdin. Sebalj nije pokazao interesa saslusati u cemu je problem, ekipa je na savjet vodstva kluba napisala, pismenu zamolbu da se no sve je zavrsilo neslavno. Zamobla je ostala u djepu neprocitana i neodgovorena, a kamoli potpisana od strane onoga kome je upucena.
Dimitrijevic je u meduvremenu spustio Clia sa vucne i odustao u daljnjem natjecanju. Motor je prodimio, razlozi meni nepoznati.
Pripremili smo se za utrku, trudili se sakriti razocaranje od vec jako razocaranog Dina, ali nije nam to bas islo. Na moje bodrenje u predstartu Dino je odgovorio da ne moze, da ne zna kako ce. Zbog novih diskova i plocica na prvom treningu nije smio jako kociti na prvom laktu, potom su ga zaustavili i nije vidio kako je postavljena prva sikana. "Ne znam koliko brzo mogu ici i gdje trebam kociti, Dimitrijevic je odustao, prvenstvo je gotovo. Idem.". Nakon toga je startao, rezultat vam je poznat.
Ostatak dana je prosao bezveze, pomalo smo svi bili ravnodusni. Drugu utrku je Dino malo popravio vrijeme, a gospodin Sebalj je opet pokazao koliko se ne trudi saslusati i izaci u susret vozacima. Sasa je na startu utrke zatrazio minutu razmaka izmedu njega i Clia Williams koji je startao ispred njega, no gdin. Sebalj ga je odbio jer "nema vremena". Sasa je sustigao Clia na stazi, ne znam koliko je srece trebalo da se to dogodi bas na mjestu na kojem ga je uspio i preteci...ali vjerojatno jako puno. Ja vam nemogu reci kakav je to osjecaj, ali prema onom sto je sasa rekao prilicno zastrasujuce.
Tako je sezona brda zavrsila jednom utrkom na kojoj je sve bilo naopako, a za sve je kriva organizacija i vodstvo utrke. Rasulo.
Ja vjerujem da niti u drukcijim uvjetima rezultat ne bi bio puno drugaciji. Sasa izvrsno vozi i Honda je odlicno pripremljena. Izborio se za titulu koju je osvojio i ima moje cestitke. Bravo Sasa! No svejedno sam htio vidjeti malo borbe, koja je izostala.
Moja zelja je da slijedece sezone medu vodstvom utrka vise ne bude ljudi koji ne zele saslusati i pomoci vozacima. Svjestan sam da se pred njih postavljaju svakve stvari i da nije moguce svih zadovoljiti, ali potpuna nezainteresiranost i nedostatak volje za pomoci je na izvanrednoj razini. Sve se riesava vikom. Nisu li oni tu ipak zbog vozaca? Izgleda da ne.
|