FER!!! znam da nisam bas fotogenican ali ipak...suvozacic je morao slikati...
Caddy - pozicija je bila fenomenalna i pronasli smo je s velikom poteskocom buduci da smo imali pretjerane mogucnosti izbora.Na tom djelu brzinskog ispita,sami tornanti,hard za hardom,gotovo nemoguce pronaci dionicu sa malo vise ravnice...prosli smo cijeli brzinac,uzduz i poprijeko i konacno smo pronasli mjesto iz kojeg mozemo uzivati u pracenju tehnike kocenja i pripremanja ulaza u hard(tornante) ,izlaz iz tornanta i ulaz u drugu seriju tornanta ispod nas..Na mjestu kojem smo pratili rally,natjecatelji su postizali najvecu brzinu (oko 140/150 kmh) i imali su ispred sebe najzahtjevnije kocenje (sa prijevojem i neopisivim postotkom nizbrdice).Garantiram vam da su snimke interesantnije od slika!
Slikali smo samo prvu od serije tri prolaza koje smo gledali na toj poziciji tako da se zbog toga u nasoj neposrednoj blizini ne vidi veliki broj gledatelja koji se uzduz cijelog, ovog,prelijepog brzinca pojavio u popodnevnim satima...
Evo jedne slike sa "fotosporta"... Slikan je poslijednji "hard" brzinskog ispita,oko kilometar udaljen od nase pozicije.Dokaz da je postotak nizbrdice bio vrlo zahtjevan mozete pronaci na uzarenim diskovima ovog MG ROVERA...
Nakon dugo vremena,ponovo se vracam u ovu sekciju ali nazalost zbog nesretnog slucaja.Nisam vjerovao da se moze desiti nesto tako covjeku koji djeluje nepobjedivo,cvrsto.Pravom borcu i prvaku...nazalost sudbina je misterij... U noci s ponedjeljka na utorak u Martignaccu kraj Udina ,nedaleko njegovog rodnog mjesta,od poslijedica teskih ozlijeda zadobivenih u prometnoj nesreci poginuo je 30 godisnji Luca Birarda.Proslogodisnji talijanski apsolutni pobjednik trofea peugeot rally koji je na rallyu zbog kojeg je otvoren ovaj topic osvojio trece mjesto a startao sa brojem 1 na vratima peugeota 206 s 1.6...imao sam priliku pratiti njegove voznje u vise navrata jos od 1999 pa sve do lanjske 2004.Najezim se kad procitam neke njegove sada vec povijesne mailove.Jednostavno nisam mogao pustiti slucaj da prodje i ostati ravnodusan,pa sam odlucio napisati par redaka.Tuzna je i bolna takva istina...tesko je prihvatiti ruznu stranu automobilizma,prometa i sudbine... VAI BIRI!!!