Limksi kanal 2007, ...zavrsnica prvenstva...

« Older   Newer »
  Share  
brzi
view post Posted on 15/10/2007, 23:53




sto se tice organizacije i organizatora, bas citam na 24sata :

Na cesti Rovinj - Poreč, koja prolazi kroz Limski kanal, organizator utrke brdskog prvenstva Hrvatske “6. nagrada Poreča - IKB Umag 2007.” ostavio je prepreke. Automoto klub Skok racing iz Brtonigle zaboravio je nekoliko auta u nepreglednim zavojima te dvije hrpe kamionskih guma postavljene iz sigurnosnih razloga. Zbog nedovoljne sigurnosti za gledatelje policija je utrku prekidala dva puta. Vozač Opel Astre Severin Milić (56) iz Rovinja zabio se u gume na cesti i oštetio auto. Najavio je tužbu protiv odgovornih. Tek nakon nesreće policija je organizatoru naredila da ukloni prepreke. Protiv organizatora i odgovorne osobe Edija Milokanovića (47) slijedi prekršajna prijava, kažu iz policije.


uglavnom, nakon zavrsetka utrke, dok je trajalo proglasenje, tip se zabio u sikanu koju edi i njegovi momci nisu maknuli sa ceste :woot: :woot:
jbga, tip je ocito jedan od onih kao i dino, koji nisu uspijeli odraditi treninge :rolleyes: :P :D



 
Top
MAHNE
view post Posted on 16/10/2007, 09:04




Odlicno IP sto si detaljno opisao tijek dogadjanja vidjen i dozivljen sa "unutarnje" strane.LJUDI TREBAJU ZNATI,TREBAJU BITI INFORMIRANI jer cesto stvari izgledaju ili ispadnu drugacije...sve je lako kada samo gledas ili sudis...

Brzi,sto reci?Ako je istinito ovo iz 24sata onda je bijedno.Ostajem bez teksta...

...
image
 
Top
MAHNE
view post Posted on 16/10/2007, 10:40




Inace,pokusavam birati rijeci u tekstovima jer nije lako kritizirati nekoga koji je poduzetan i pokusava organizirati nekakve manifestacije ali nekim se ljudima ne bi smjela dodjeljivati niti organizacija "balinijerade" a kamoli auto utrke...
 
Top
RS_172
view post Posted on 16/10/2007, 12:30




Da da, zahvaljuci IP-u koji nam daje tako detaljne opise imamo mogucnost doznati neke detalje do kojih inace ne bi dosli... nisam bio upoznat time da Dino nije odvozio ni prvi trening u potpunosti, Radola je ovako bio u jos vecoj prednosti... -_-

A ovo sto je Brzi napisao sam bio jucer procitao na jos jednom portalu, jedna rijec... zalosno. Vec svi pokazuju prstom prema "Skok Racingu"-u zbog tragicnih zbivanja u Porecu (ipak sam na strani organizatora jer su se takve stvari mogle desiti i drugdje)... toliko polemika oko nedovoljnih sigurnosnih mjera na utrci i secer na kraju, ovo. Ma sta dodati, ako ovako nastave mislim da iduce godine mogu zaboraviti da ce organizirati jos koju manifestaciju u ovom dijelu Istre -_-

Jos jedan mali dodatak... ne treba niti procitati tekst, dovoljne su slike da bi se shvatilo kako "masa" spaja dogadaje... ponavljam da sam i dalje na strani organizatora ali zasto dozvoliti masi da nadje argumente za kritiziranje... LINK

Edited by MAHNE - 16/10/2007, 18:40
 
Top
DADO R 19
view post Posted on 16/10/2007, 13:27




CAO LJUDI,EVO MENE,TA NESRECA SA ASTROM SE NEBI BILA DESILA DA JE POLICIJA OSIGURAVALA STAZU DOK SE NE UKLONE PREPREKE ALI DOGOVOR SA POLICIJOM JE BIO DO 19.00 SATI I ONI SU SE TOGA DRZALI,MEDJUTIM UTRKA JE KASNILA ZBOG NJIHOVIH UVIDJAJA. U 19.00 POKUPILI SU SE ONI I ZASTITARI NA RASKRIZJU MEDAKI PREMA LIMSKOM KANALUBEZ UOPCE SE INFORMIRATI ALI JE STAZA BILA OCISCENA,NAZALOST,DIZALICA JE MICALA BETONSKE BLOKOVE BEZ PRISUTSTVA IKAKVOG OSIGURANJA OD STRANE POLICIJE. PO MENI JE TO NJIHOVA KRIVICA.
 
Top
RS_172
view post Posted on 16/10/2007, 14:04




Dado, nemoj vikati... :P :D :lol: ... nije sad toliko bitno tko je kriv, mi smo "na strani autosporta" ali iskreno mislim da ce klubu ciji si ti clan, biti sve teze organizirati kvalitetne manifestacije bas zbog toga sto ljudi koji gledaju (i slusaju) iz vana znaju samo dio price i oduvijek je bilo lakse bacati krivicu na druge :unsure:
 
Top
DADO R 19
view post Posted on 16/10/2007, 14:48




ALI IZGLEDA DA SE JE NEKOME SKOK ZAMIJERIO I SAD SU SE OKRENULI PROTIV NJEGA DOK GA NE UNISTE,BEZ VEZE.
 
Top
MAHNE
view post Posted on 16/10/2007, 17:52




...kako kazu stariji...onaj tko vodi rijec (drzi rijec,govor,znaci onaj koji prica,nesto tumaci i tvrdi) je uvijek u pravu...Tako vrijedi i za ovaj slucaj,svacije misljenje je tocno,svi smo u pravu a tko je kriv?
Naravno da smo svi za autosport ali korektan i siguran...

i jos cu samo dodati da se u zraku osjeca nekakva "usmjerenost ne znam cega"(ne usudim se reci cega) prema Ediju...sve je prolazno pa ce i to proci...

Clanak u Glasu Istre nije sigurno pomogao autosportu. :(
 
Top
RS_172
view post Posted on 16/10/2007, 18:16




Evo cijelog teksta za one koje nisu imali mogucnost procitati... kao sto je MAHNE rekao, clanak nikako nije pomogao autosportu -_-

PREKRŠAJNA PRIJAVA PROTIV ORGANIZATORA NEDJELJNE AUTOUTRKE U LIMSKOM KANALU

Umalo poginuo zbog neuklonjenih zaštitnih guma

Prometna nesreća, koja je srećom završila samo materijalnom štetom, dogodila se sat i pol nakon završetka utrke, kada je S. M. iz Rovinja svojom »opel astrom« udario u zaštitne gume na sredini prometne trake koje, kao ni ostale uređaje, predmete i objekte nitko nije uklonio • Utrka je dvaput prekidana jer su gledatelji lutali opasnim i nezaštićenim dijelovima staze

Pišu Nera SOFTIĆ i Siniša ŽULIĆ

PULA -
Prometna nesreća, ugrožena publika, dva prekida iz sigurnosnih razloga te prekršajna prijava protiv organizatora Edija Milokanovića iz Auto-moto kluba »Skok racing« iz Brtonigle - policijski je epilog prekjučer održane međunarodne brdske utrke »6. nagrada Poreča - IKB Umag 2007« na dionici Limski kanal - Krunčići.
Prometna nesreća, koja je srećom završila samo materijalnom štetom, dogodila se nakon utrke, oko 19.30 sati kada je S. M. iz Rovinja svojom »opel astrom« udario u zaštitne gume na sredini prometne trake koje, kao ni ostale uređaje, predmete i objekte, nakon utrke organizator nije uklonio. Glasnogovornica PU istarske Nataša Rogić izvijestila je da će zbog toga protiv organizatora uslijediti prekršajna prijava, ali i da se ispituju još neki propusti, poput nedostatka redara na utrci čija je svrha zaštititi publiku, odnosno spriječiti ih da ne izlaze na stazu i time ugroze svoju i vozačevu sigurnost.
Policija je, naime, u dva navrata prekidala utrku jer je procijenjeno da je publika ugrožena i nezaštićena. Utrka je prvi put bila prekinuta od 11 do 13.30 sati i drugi put od 16.15 do 16.45, budući da su gledatelji lutali opasnim i nezaštićenim dijelovima staze. Organizator je, rekla je Rogić, angažirao 20-ak redara, a utrku je pratilo oko tisuću i pol gledatelja.
»Skok racing« već se u dva navrata suočio s optužbama za propuste u organizaciji. Prošle godine u travnju tijekom održavanja kružne utrke u Poreču tragedija među gledateljima izbjegnuta je za dlaku. Trkaći automobil »škoda felicia« koji je vozio 16-godišnji Robert Rauš nakon izlijetanja sa staze naletio je na gledateljicu Tinu Gregorović, koja je u naručju držala jednogodišnjeg nećaka, te je prikliještio uz vozilo Hitne pomoći pored kojeg je stajala. Nesreća se dogodila navodno zbog otkazivanja kočnica trkaćeg automobila. Utvrđivanje okolnosti još uvijek traje, kao i polemike o tome tko je kriv za pogibiju gledatelja Ivana Matijašića, koji je smrtno stradao u Poreču u travnju ove godine. I tu je utrku, naime, organizirao »Skok racing«, no do danas nije utvrđeno je li za nesreću i pogibiju Matijašića bio kriv propust u organizaciji.
Prošle godine tvrdilo se da je posrijedi bio splet nesretnih okolnosti, dok se ove godine loptica prebacuje s jednih na druge, odnosno s organizatora na policiju, s policije na krovnu ustanovu Hrvatski auto i karting savez, koji odobrava natjecanje i stazu, te obrnuto. Izvjesno je, naime, da se Matijašićeva pogibija neće tretirati kao prometna nesreća, a cijeli je spis dostavljen Državnom odvjetništvu u Pazinu.

IAKO SE TVRDI DA PO SIGURNOSTI UTRKA NE ZAOSTAJEMO ZA EUROPOM, NESREĆE SE PONAVLJAJU

Nova mrlja na istarskom automobilizmu

Prometna nezgoda u kojoj je jedno vozilo udarilo u šikanu napravljenu od guma, postavljenu da bi se usporilo kretanje natjecatelja, propust je koji je bacio novu mrlju na istarski automobilizam. Nejasno je kako se moglo dogoditi da sat i pol nakon prolaska zadnjeg natjecateljskog vozila na cesti ostanu predmeti postavljeni za potrebe utrke, iako je ona otvorena za javni promet. Sigurnosnih propusta je, prema policiji, bilo još, pa su tijekom dana u nekoliko navrata intervenirali na stazi od Limskog kanala prema Krunčićima.
Kako su izjavile službene osobe, policija je na natjecanju, uz postojeći elaborat o sigurnosti u kojem su definirane sigurnosne mjere na natjecanju, pred organizatora postavili i dodatne zahtjeve, no oni nisu ispunjeni. Sportska komisija koja je zadužena za provođenje natjecanja o njima nije znala ništa i zato je natjecanje u dva navrata prekidano dok nisu ispunjeni zahtjevi, a izravni povod bilo je izlijetanje automobilista Željka Hitreca na treningu.
- Na toj su poziciji u trenutku izlijetanja bili redari i nije bilo publike. Problem je, kako nam je kasnije prezentirano, bio u silasku publike do prevrnutog vozila, kada je policajac u civilu koji se tamo nalazio procijenio da je ugrožena sigurnost natjecanja. Iz iskustva mogu reći kako je sigurnost bila značajno poboljšana u odnosu na protekle sezone na ovoj utrci, kazao je predsjednik Sportske komisije utrke Miroslav Krpan.
Sve veća popularnost automobilizma u istarsko-riječkoj regiji rezultirala je posljednjih godina i većim brojem manifestacija. Utrke koje se ovdje priređuju imaju bolje sigurnosne uvjete od onih u ostalim krajevima Hrvatske, no pitanje je zašto se onda na istarskim utrkama događaju nesreće. Intervencija policije na utrci u Limskom kanalu bila je intenzivnija nego na bilo kojem dosadašnjem natjecanju, no izgleda da su nakon kružnoj utrci u Poreču prošle i u travnju ove godine, kada je jedna osoba poginula, a jedna teško ozlijeđena, »Skok Racing« iz Brtonigle i njegov predsjednik Edi Milokanović u nemilosti policije, pa se dodatno provjeravaju sve sigurnosne činjenice.
- Sigurnost na hrvatskim stazama ni u kojem segmentu ne zaostaje za takvim manifestacijama diljem Europe. Dapače, smatram da u mnogim elementima i prednjačimo. Istu stvar mogu reći i za utrku na Limu, gdje su se dogodila dva izlijetanja s materijalnim posljedicama i bez ozljeda natjecatelja. Problem »Skok Racinga« je u premalom broju ljudi koji sudjeluju u pripremi natjecanja, a tu ne mislim na službene osobe tijekom utrke, i zbog toga su se dogodili propusti, smatra Arsen Ulčar, član FIA-ine komisije za brdske utrke, koji je na utrci bio delegat Hrvatskog auto i karting saveza zadužen za ocjenu kvalitete provedbe natjecanja.
 
Top
RS_172
view post Posted on 16/10/2007, 18:18




Evo sta kaze Edi...

Edi Milokanović: Gledatelji nisu bili ugroženi, policija puše i na hladno

Komentar o propustima u organizaciji brdske utrke te prometnoj nesreći zatražili smo od organizatora Edija Milokanovića.

- Budući da je cijela utrka kasnila u startu, dulje je i potrajala i nismo uspjeli poštovati rok da do 19 sati uklonimo »rekvizite« sa staze. No, tko je pustio u promet tu dionicu ceste prije nego li je cesta očišćena - ne znam. Utvrdit ćemo tko je to učinio i očekujem da će odgovorni biti kažnjeni, rekao je Milokanović. Što se tiče broja redara i sigurnosti gledatelja, odgovorio je da je broj redara odobrila policija te da je jedini propust organizatora bio to što redari nisu bili dobro raspoređeni. »Ponukana iskustvom iz Poreča, kada je poginuo Ivan Matijašić, policija sada puše i na hladno. Gledatelji nisu bili ugroženi«, zaključio je Milokanović.
 
Top
Pug 106
view post Posted on 17/10/2007, 07:23




...Meni je samo jedna stvar MALO čudna...policija je u par navrata prekidala utrku zbog "ne-sigurnosti" publike i kako je rečeno "puhala i na hladno", a nakon utrke nije niti prošla stazom da bi se uvjerila da je sve u redu prije nego se cesta otvori za promet??? :unsure:
 
Top
R5Gtt-H15
view post Posted on 17/10/2007, 08:22




Šteta šta je Dimitrijeviću zaribao motor tako da smo ostali uskračeni za jedan veliki dvoboj ali vratit će se on!!!
 
Top
DADO R 19
view post Posted on 17/10/2007, 08:43




PUG 106, U POTPUNOSTI SE SLAZEM SA TVOJIM MISLJENJEM,I MENI JE CUDNO DA SE TAKO PONASAJU.
 
Top
28 replies since 13/10/2007, 19:49   552 views
  Share